rescue

طبقه بندی موضوعی

متن آهنگ باز نیستی مصطفی فتاحی

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

متن آهنگ باز نیستی مصطفی فتاحی

Lyrics Music Baz Nisti By Mostafa Fattahi


متن آهنگ باز نیستی مصطفی فتاحی

باز نیستی پیشم فکرتم دارم دیوونه میشم

اونی که میخوام بمونه پیشم میدونه عاشق دیوونگیشم

ولی رفت و نموند اونی که میدید که من عاشقم عاشق سادگیشم

کاش بود و میدید اشک چشام برام تنهایی سخته

سنگین حال و هوام وقتی از ته قلبم من تو رو خواستم فهمیدی که چی میخوام

فهمیدی که چی میخوام

دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره وقتی که گفتی میمونم

یه دروغگو یه دروغگو تموم حرفات منم که ساده پای عشقت میسوزم

دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره وقتی که گفتی میمونم

یه دروغگو یه دروغگو تموم حرفات منم که ساده پای عشقت میسوزم

باز نیستی پیشم فکرتم دارم دیوونه میشم

اونی که میخوام بمونه پیشم میدونه عاشق دیوونگیشم

ولی رفت و نموند اونی که میدید که من عاشقم عاشق سادگیشم

کاش بود و میدید اشک چشام برام تنهایی سخته

سنگین حال و هوام وقتی از ته قلبم من تو رو خواستم فهمیدی که چی میخوام

فهمیدی که چی میخوام

دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره وقتی که گفتی میمونم

یه دروغگو یه دروغگو تموم حرفات منم که ساده پای عشقت میسوزم

دیدی رفتی دیدی رفتی یادم نمیره وقتی که گفتی میمونم

یه دروغگو یه دروغگو تموم حرفات منم که ساده پای عشقت میسوزم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی